Трећи разред – ликовна култура

ШКОЛСКА 2020/2021.

2.-6.11.2020. Облици у простору. Истражујемо и уређујемо свој простор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


glass2Стаклене бочице са мастилом

18.3.2020.-47. и 48.час-Ликовни односи-Бочица са мастилом

25.3.2020.-49.и 50.час- Случајни ликовни односи- Позивам те на свој рођендан

Ученици имају за задатак да направе позивницу за рођендан
1.4.2020.-51./52.час–Ученици имају да раде: Плакат за слоган: ОСТАНИ КОД КУЋЕ

8.4.2020.-53.и 54.час-Плакат,билборд,реклама

Плакат, постер, билборд и реклама

Плакат (нем. Plakat, хол. plakkaat, фр. placard) је реч немачког порекла и значи:
– сликовно-текстуални оглас, изложен на јавном месту, посебан облик јавног комуницирања,
– велики штампани оглас,
– објава на јавном месту, ликовно изведена тако да привуче пажњу,
– штампани биоскопски, позоришни или други програм пстављен на јавном месту.

Плакат је оглас написан на папиру већег формата, изложен на јавном месту представљање тема на јасан, привлачан и прегледан начин. слике. То је визуелна информација, порука и препорука. Нагласак је на сликовном материјалу, који заузима 50% простора. Плакат мора бити јасан без усменог објашњавања и садржи текст и укратко описан сликовни материјал.

 

Постер је реч енглеског порекла и значи:
– плакат већих димензија, обично са сликом неке познате личности или пејзажем, намењен украшавању просторија, пропаганди и реклами,
– текстуални приказ неког истраживања у виду плаката, као помоћно средство на научним скуповима.

Постер је визуелна презентација одређене информације и треба да се направи тако да не буде проста копија писаног текста у постер формату. Треба да буде разумљив без додатних објашњења. Израдом постера ви привлачите пажњу посматрача, казујете на која питања одговарате и какви су ваши закључци. Постер прича причу од увода до закључка, без превише информација, фокусиран на најважније, користи цртеже  и фотографије, ако је потребно и издваја или наглашава поједине делове текста.

Билборд (енг. billboard) – велики рекламни пано постављен на јавном месту.

16.4.2020.-55./56.час-Непозната справа

Ближи нам се најрадоснији хришћански празник-Ускрс. Тим поводом ученици могу да креирају непознату,нову справу за фарбање ускршњих јаја. Могу да је нацртају и осликају,али и да направе од различитих материјала по избору. Наравно,деца треба да осликају и неколико јаја.

22.4.2020.-57./58.час- 57. Визуелне информације и поруке (плакат, билборд, реклама)-РТС 2;58 .ПЛАКАТ , ПОЗИВНИЦА ЗА ИЗЛОЖБУ, (реклама за цртани филм, реклама за трговински производ…)

Већ смо правили плакате…сада имате за задатак да осмислите нови,са новом темом. Срећно!

29.4.2020.-59./60.час-Од старог до новог – израда музичког инструмента (звечка, фрулица, бубњеви…);60.Естетска  анализа и процена ученичких  радова

Ученици имају за задатак да направе музички инструмент по избору,од старих делова играчака и разних других материјала…Такође,своје радове које су стварали током изолације могу да сликају и пошаљу својим учитељицама.

6.5.2020-61./62-час-61.Уметнички занати-РТС 2;

62.Различити материјали за компоновање-обрада

Задатак за ученике је да сами одаберу разне материјале( папир,платно,пластика,картон,конац, дрво,колаж папир,лишће….) и да направе сопствену ликовну композицију. Тема је слободна. Своје радове сликајте и пошаљите својим учитељицама. Пустите машти на вољу,радови нека буду креативни и занимљиви.. Будите здрави и насмејани! Срећно!

13.5.2020.-63./64.час-Сликање без четкице-РТС2;Компоновање-Летећи ћилим

Користећи различите материјале,ученици треба да креирају ЛЕТЕЋИ ЋИЛИМ,сликају своје радове и пошаљу својим учитељицама.

https://www.google.com/search?q=slika%20leteceg%20cilima&tbm=isch&safe=active&safe=active&tbs=rimg%3ACam8LUdzSJfwImD2yCeh-uB7skBq_1jsC-bG70izGQoPeISJ734XYfW96apN3X9K1m84xpVSbKhKxoUJUNF_1cG8-DzKoPJVxFcm0-NMYVNops0jYjoWvbeaTf5b8krkXIzNiKi48yICGWfUIqEgn2yCeh-uB7shGv7KZJzgAJ5CoSCUBq_1jsC-bG7Eb5nCa_1yFkoxKhIJ0izGQoPeISIRswE73wXn25UqEgl734XYfW96ahEfI_1F8sfixnioSC

20.5.2020.-65./66.час-Компоновање различитих материјала-РТС2;.Дорада и преобликовање започетих материјала-рад на слободну тему.

27.5.2020.-67./68.час-67. Ликовна дела и споменици културе-РТС 2;68.Различити материјали и технике

Као и на предходна 4 часа,ученици имају за задатак да од различитих материјала направе рад, овог пута на тему- КЛОВН.

3.6.2020.-69./70.-час-69.Естетска анализа и процена ученичких радова;

70. Место на коме бих летовао/ла- нацртајте рад на ову тему и пошаљите својим учитељицама

9.6.2020.-71./72.час-Изложба наших радова

Све радове које сте радили током ванредног стања,обједините,сликајте и пошаљите својим учитељицама које ће их објединити . Срећан вам завршетак 3.разреда и почетак летњег распуста!!!